رجلي الاستثنائي








أنا :

" احبك رجلا استثنائيا 
ليس ككل الرجال 
ان خفت
وجدت بين ذراعيك مأمني 
ان بكيت 
واسيت مدمعي "

هو :

" عزيزتي هذا ليس بفعل استثنائي "


أنا :

" فلتفعل هذا أو لا تفعل 
فبلا شئ 
أنت رجلي الاستثنائي 
انت اختياري 
تمنيتك ماضيا 
عشقتك حاضرا 
أموت لأجلك مستقبلا "

هو :

" أحبك أميرتي "

أنا :

" أحبك زوجي "





8 التعليقات:

رؤى عليوة يقول...

حلوة اوى يا اميرة

احساسها جميل



دمت بخير

Amira Yusuf يقول...

مش تبعتيلي لينك مدونتك كده
انا تهت على ما لقيته
انتي اجمل
واخر حاجه كتبتيها دي روعه اوي

غير معرف يقول...

ذكـرنى العنوان بالاضافة الى أسلوبك الحوارى بمطلع خاطرة كتبتـها منذ شهـر مضى بعنوان (رجل افتراضى )
لو تحبين أن اروى لك ذلك المطلع ! ؟
دمـتى مبدعـة
(بلا عنوان)

Amira Yusuf يقول...

أكيد طبعا اتفضل
ولو حضرتك عندك بلوج يا ريت اللينك بتاعها
وانا هبقا من المتابعين :)

غير معرف يقول...

" حينمـا قالت كـن صديـق أيـامى ورفيـق دربى .. فارقتـها وتركتـها تمضى فى الدرب وحيـدة .. وارتميت فى غرورى أتناسى أنـها العـمر وأنى دونـها ماكنت أحيـا ..
هكـذا دومـا كنت عاشقا لدور البطـولة رغم أنى لا أملك سوى هذا القلم
لا أملك الخيـل الجميل ولا السيف القاتل !
ما أنا الا مجرد فكـرة
فكيـف لها أن تعشـق مخبول مثلى .؟
للأسـف مش عندى مدونـه . بس ان شاء الله هعمل ويب سايت وهنشر عليه كل كتاباتى وهبعت لحضرتك اللينكـ
تحيـاتى !!
(بلا عنوان)

Amira Yusuf يقول...

أتناسى أنـها العـمر وأنى دونـها ماكنت أحيـا
الجمله دي على أد ماهيا مباشره الا ان فيها احساس فوق الوصف
جميله جدا جدا
بس حاجه بسيطه مني
بامتلاكك بوح القلم فأنت تملك العالم :)
بالتوفيق ان شاء الله وهستنى اللينك

غير معرف يقول...

أسعدنى رأيكـ جدا
فى الحقيـقة اللى أسعدنى أكتر هو ادراكك لحقيقة ما :
انى فعلا لما باجى أكتب مش بهتم بالألفاظ على قد ما بركز فى المعنى - لأن فى رأيى اللغه فقيـرة جدا -
لذلك كل كتاباتى باسلوب سهل ممتنع
تحيـاتى !!
( بـلا عنـوان )

Amira Yusuf يقول...

الاسلوب البسيط هوا اللي بيدخل القلب
في وسط المزاحمات اللي في حياتنا مبقاش الواحد محتاج بلاغيات وقواعد نحويه يدقق فيها ... هيا كلمه واحده ممكن تختصر معاني كتير
أهلا بيك في أي وقت :)