صدقني



صدقني 
ان قلبي حب 
فالحب ليك انت
ولوحدك انت 
يشتاق قلبي انا

صدقني 
انا كلي 
على بعضي كده 
من غيرك انت
ولا اسوى

صدقني 
انا ليك بنيت في خيالي
بيت صغير 
بالحب هيبقا قصر
وطول ما انت جنبي
محملش للدنيا هم

صدقني 
انا عمري وأيامه 
مبعدّهاش 
ولما بتبقا مش جنبي 
كمان مبحبهاش
من غيرك الدنيا 
ولا يمكن تتعاش

صدقني 
انا توجتك ملك
على مملكتي 
وسلمتك حياتي 
وآمنتك على نفسي

صدقني 
طول مانت جنبي 
هعيش مطمنه
اوعى تبعد عني 
وتقسى على قلبي 
ده الناس من حالتي 
مستغربه

صدقني 
لو قلبي حب 
هيبقا انت 


4 التعليقات:

shoshetta يقول...

جاااااااااااااااااامدة جداااااااااااااااااااااا يارب ارزق كل البنات بازواج يحبوهم ويخافو عليهم ويكونو ازواج صالحة

Amira Yusuf يقول...

اللهم آمين
ربنا يسعدك ويحققلك اللي في بالك
حاسه اننا بنشحت هههههههههههه
منوراني

nagham elroh يقول...

جميييييييييييييييييييييييييييييييله اوى
اينعم مش لايقه عليكى انك تكتبى كلام جامد كده بس زى ما بيقولو يوضع سره فى اطول خلقه هههههههه

Amira Yusuf يقول...

ميرسي يا أوختي والله انا اللي جبته لنفسي لما عرفتكو البلوج ههههههههههه