لحظة





هناك لحظه فارقه يليها البكاء 
لحظة مشحونة بصراع لكبت ما في النفس من شجون 
دائما ما كنت أهرب إليك تلك اللحظه 
فقد " كنت " مأمني 
ها أنا أواجه تلك اللحظة بعدك 
ولك مني مفاجأه 
استطعت أن أربت على نفسي 
من دونك 
الآن اسمح لك بالرحيل 
لم يعد سبب حبي لنفسي هو انت
بل أنا 

4 التعليقات:

Mustafa Dagher يقول...

انا مش عارف أعلق على جمال إسلوبك ولا المعاني اللي ف الكلام،،،

بس بإختصار زي ما دايما بقولك
"حديث النفس" اللي انتي بتجيديه و تبرعيه ب كل ما فيه من غموض و تصوير و معاني و شعور لسه و هيفضل يبهرني :) :)

إنتي رائعة بجد :)

Amira Yusuf يقول...

وكومنتات حضرتك بتضيف جمال عالبوست
اهلا بيك ودايما منورنا :)

walaa يقول...

استطعت ان اربت على نفسى
من دونك

ما احبه فينا يا صديقتى هو..قوتنا مهما تحدتنا الظروف...ادام الله علينا قوتنا:)

Amira Yusuf يقول...

اللهم آمين
بس تعرفي أحيانا الضعف مع وجود مواساه بيبقا احسن من الاحساس اللي فوق ده
بس بما ان مفيش اوبشنس يبقا اشطه :D