لست بشئ 2

عارفه انتي لما تعملي تصرف كذا مره
وانتي عارفه ان الموضوع ده بيضايقني
في الاول كنت بغير عليكي
متفرحيش اوي !
دلوقتي بغير على كرامتي
وبشفق على قلة احترامك ليا
ولمبادئك قبلي


كان كل مره تروحي لحد غيري
بزعل اوي 
وترجعيلي بعدها
كنت بغنيلك عن قصد
"هتلف تلف وترجعلي"
مش ملاحظه اني مبقيتش اغني ؟!


زعلي منك مبقاش منك بقا على نفسي


دار ما بينا حوار قبل كده عن الثقه
مستغربه بصراحه ايه كمية اللباقه اللي حلّت عليكي دي
وللأسف بتنفذي كل كلمه مع كل الناس
إلا أنا


المره اللي فاتت كتبتلك بأسلوب أدبي
المره دي متستاهليش غير الفضفضه
بأبسط الكلمات


" ما عدت اشعر أني لست بشئ
فما عدت أعبأ
يكفي أنني شئ لآخر "


كل حاجه جايه مع بعضها ... كده كتير ... كتير 


" أحتاج حروفك "

2 التعليقات:

غير معرف يقول...

مِنْ " فى ذمَ اللامبالاة أتحدّث "
إلى " ما عُدْتُ أعبأ " .. بفاصل لا يتجاوز شهرين ..
الموضوع شَكْله كبيـر ..
:D
يا ربّ تكونى بخير .. - دايما -

:)

(بلا عُنوان)

Amira Yusuf يقول...

ماهو لما يبقو شهرين بالشكل ده
يبقا كتير .. جدا
أدينا بنتعلم .. مع اني متمنّاش أتعلم في الموضوع ده بالذات

هكون بخير أكيد

شكرا على "حروفك" :)

أتمنى انت كمان تكون بخير.. -دايما-

:)